Skocz do zawartości

Spis posiadaczy Gamecuba

• Please log in to reply
157 odpowiedzi na ten temat

#151 burnstein

burnstein

ukryta opcja żydowska

• Forumowicze
  • 11314 Postów:

Napisany 22 maj 2010 - 22:38

Jest z Koszalina.

#152 Razel

Razel

I'm God's lonely man

• Forumowicze
  • 7735 Postów:

Napisany 23 maj 2010 - 00:33

A ja jestem z Kołobrezegu i studiuję w Koszlinie Joł. NGC daje rad ę :tak:

#153 Gość_ar2r3_*

Gość_ar2r3_*
  • Goście

Napisany 28 maj 2010 - 00:50

A ja z Ostrowca Świętokrzyskiego, w Klinie mam rodzinke...nie wiem czy moge ale polecam malutki sklepik pod empikiem na ul. zwycięstwa, zawsze jest ten sam facet, widć że trochę maniak ale obsługa i dostępność niektórych perełek - perfect.:P

#154 Razel

Razel

I'm God's lonely man

• Forumowicze
  • 7735 Postów:

Napisany 28 maj 2010 - 01:26

Zobacz postar2r3, o 28 maj 2010 - 00:50, powiedział:

A ja z Ostrowca Świętokrzyskiego, w Klinie mam rodzinke...nie wiem czy moge ale polecam malutki sklepik pod empikiem na ul. zwycięstwa, zawsze jest ten sam facet, widć że trochę maniak ale obsługa i dostępność niektórych perełek - perfect.:P
O, bardzo przydatna wiadomość :)
Przejdę się tam kiedy :D

#155 ramzes64

ramzes64

Nightmare

• Forumowicze
  • 998 Postów:

Napisany 29 maj 2010 - 00:32

nie ma juz tego sklepu - chyba z pol roku juz bedzie / NIESTETY

#156 Razel

Razel

I'm God's lonely man

• Forumowicze
  • 7735 Postów:

Napisany 29 maj 2010 - 00:53

Zobacz postramzes64, o 29 maj 2010 - 00:32, powiedział:

nie ma juz tego sklepu - chyba z pol roku juz bedzie / NIESTETY
Ehh :/
To się niestety nie przejdę :(

#157 Gość_ar2r3_*

Gość_ar2r3_*
  • Goście

Napisany 30 maj 2010 - 03:40