Devil May Cry 3
#61 Gość__*
Napisany 31 październik 2004 - 15:06
#62 Gość__*
Napisany 03 listopad 2004 - 02:06
#63 Gość__*
#64 Gość__*
Napisany 18 luty 2005 - 11:29
Ja po kilku (na razie) ciężkich godzinach jestem w szoku - wspaniała grafika,baa fenomenalna cudowna nie jestem pewien czy dotąd spotykana grafika . w końcu to coś czego zabrakło w dwójce. Czadowy acz mistyczny klimat, wspaniale zaprojektowane lokacje, wyśrubowany poziom trudności (choć to zależy od punktu widzenia). Jak bardzo przydała by się funkcja turbo na padzie - palce bolą!
#65 Gość__*
Napisany 18 luty 2005 - 18:02
fulla sciagnelem i wypalilem ale cos zle sciagnente wywala mi w 7 misji :P
gryh :P
#66 Gość__*
Napisany 18 luty 2005 - 18:47
Drill powiedział:
co Ty w japońca śmigasz?? :wink: rozumiesz coś z fabuły? 8) ...ja poczekam jeszcze troche na usa.
#67 Gość__*
Napisany 18 luty 2005 - 20:09
Sarka powiedział:
Drill powiedział:
co Ty w japońca śmigasz?? :wink: rozumiesz coś z fabuły? 8) ...ja poczekam jeszcze troche na usa.
w japońskiej wersji jest możliwość przełączenia języka na angielski
Napisany 18 luty 2005 - 20:25
Jeśli kolejne posty będą w podobny sposób, co w MGS3 temacie, spoilowały fabułę. To temat odpuszczę sobie do końca marca, czyli dnia premiery :?
Napisany 18 luty 2005 - 20:56
#70 Gość__*
Napisany 18 luty 2005 - 21:28
#71 Gość__*
Napisany 18 luty 2005 - 22:17
gra miażdy i teraz wiem ze nie wydam w błoto pieniażkow :p cóż bede zarabiał na nia z 4 miechy ;]
Napisany 18 luty 2005 - 22:47
#73 Gość__*
Napisany 19 luty 2005 - 16:01
wonsak powiedział:
kurdeeeee trzeba było wczesniej powiedziec...nic nie wyczailem ze ta wersja japan ma angola :wink: ..ehhh no to zapuszczamy ściąganie :wink:
Napisany 20 luty 2005 - 11:22
A Dante to taki wyszczekany młodzieniec w tej części jest, nie będe pisał tu jego txt bo nie chce wam zepsuć zabawy.
#75 Gość__*
Napisany 20 luty 2005 - 13:08
#76 Gość__*
Napisany 20 luty 2005 - 14:36
Edit - design i system walki mnie rozwalił, graficzny miażdzyciel!